U runt al geruime tijd een bedrijf of u bent onlangs een nieuw bedrijf gestart. Wellicht als zzp'er of een éénmanszaak met een paar medewerkers in dienst.
Ik hoef u niet uit te leggen wat hier allemaal bij komt kijken. De overheid zorgt er in ieder geval voor dat u uw kostbare tijd voor een groot deel aan (verplichte) zaken kwijt bent.
Denk hierbij niet alleen aan de gangbare administratie, maar ook bijvoorbeeld de btw-aangifte of zelfs de loonadministratie.
Wellicht dat uzelf of het aanwezige personeel deze zaken grotendeels kunnen opvangen.
Maar het kan ook zo zijn dat hier geen tijd, interesse of kennis voor aanwezig is.
Dit ‘probleem’ is zichtbaar bij veel bedrijven of bedrijfjes die of te klein zijn om een vaste kracht aan te nemen voor deze taken of het ‘zonde’ van de tijd vinden om zich hier in te verdiepen.
U bent tenslotte een bedrijf gestart om te ‘ondernemen’ en ziet graag dat alle beschikbare tijd en mankracht hier voor worden ingezet!
Zit u in een situatie dat u het niet meer overziet en de administratieve verplichtingen blijven liggen met alle gevolgen van dien?
Wellicht is LG Benefit de oplossing voor u!
Bent u geïnteresseerd? Aarzel dan niet en neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Met vriendelijke groet,
Leen Goossen